Retouren en klachten

Bij INF willen we natuurlijk dat u, als onze klant, volledig tevreden bent met uw aankoop en met uw goederen. Daarom bieden we altijd een open aankoop en herroepingsrecht gedurende 90 dagen na ontvangst van het artikel.

Herroepingsrecht

We bieden 90 dagen open aankoop voor onbeschadigde en ongebruikte producten. Houd er rekening mee dat het product en de verpakking in nieuwstaat moeten zijn wanneer u het artikel retourneert. We behouden ons het recht voor om een ​​bedrag af te trekken dat overeenkomt met de waardevermindering ten opzichte van de oorspronkelijke waarde van het product in het geval van een gebruikt of beschadigd product en verpakking.

Een artikel retourneren:

  • Stel ons op de hoogte via een andere e-mail support@inf.se dat u spijt heeft van uw aankoop. In het bericht is het belangrijk dat uw naam, adres, e-mailadres, ordernummer en de goederen waarop de retourzending betrekking heeft duidelijk worden vermeld. Wij proberen altijd binnen 24 uur te reageren.
  • U ontvangt spoedig een antwoordmail met een retournota en een retourformulier om af te drukken. Vul dan het retourformulier in en stop het bij het artikel dat je retourneert.
  • Het is uw verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat het product goed verpakt, ongebruikt en in goede staat wordt geretourneerd. Het is belangrijk dat het product in de originele verpakking met alle bijbehorende onderdelen en gebruiksaanwijzing wordt geretourneerd.
  • Aarzel niet om bij het retourneren dezelfde verpakking te gebruiken als bij het afleveren van het product want op deze afmetingen geldt de retourbon. Zorg dat de retourbon op het pakket is geplakt of geplakt en lever deze in op je postkantoor. Bewaar altijd het ontvangstbewijs van de postbode waarmee u uw retour heeft gestuurd.
  • Retourneer het product zo snel mogelijk, maar niet later dan 90 dagen.
  • Terugbetalingen vinden op dezelfde manier plaats als bij de betaling.

Het herroepingsrecht is niet van toepassing indien:

  • Producten die om gezondheids- of hygiënische redenen zijn verzegeld (verzegeld) en waarvan de verzegeling (verzegeld) door u als consument is verbroken.
  • Producten die het karakter hebben van verzegelde geluids- of beeldopnamen en waarvan u als consument de verzegeling heeft verbroken.
  • Op maat gemaakt product, dat speciaal voor u is ontworpen of een duidelijk persoonlijk tintje heeft volgens uw wensen.
  • Diensten voltooid en waarvoor u bij aanvang van de dienst uitdrukkelijk toestemming hebt gegeven zonder herroepingsrecht.
  • Goederen die snel kunnen bederven, bijvoorbeeld voedsel.
  • Losse nummers van kranten of tijdschriften.

Meer informatie over het wettelijke herroepingsrecht hier .

Klachten en klachten

We inspecteren alle producten voordat ze worden verzonden voor levering. Als u desondanks een beschadigd of verkeerd verzonden artikel ontvangt, verbinden wij ons ertoe, in overeenstemming met de huidige wetgeving inzake consumentenbescherming, om de fout gratis te verhelpen.

Een item adverteren:

  • U moet altijd contact met ons opnemen voor goedkeuring voordat u een defect artikel retourneert. Stuur hiervoor een bericht naar support@inf.se. Vermeld hierbij uw naam, adres, e-mailadres, ordernummer en een omschrijving van de fout. Voeg ook een foto of video bij waarop duidelijk het defect te zien is.
  • Het is belangrijk dat u ons onmiddellijk op de hoogte stelt na ontdekking van het defect. Wij proberen altijd binnen 24 uur te reageren.
  • In gevallen waarin we het defect niet kunnen verhelpen of een vergelijkbaar product kunnen leveren, zullen we het defecte product aan u terugbetalen in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving inzake consumentenbescherming. Wij zijn verantwoordelijk voor de retourzending in het geval van goedgekeurde claims.
  • We behouden ons het recht voor om een ​​claim te weigeren als blijkt dat het product niet defect is in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving inzake consumentenbescherming. Bij een klacht volgen wij de richtlijnen van Algemene klachten van de Commissie.

Ik wil mijn bestelling annuleren. Hoe kan ik?

  • Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via support@inf.se en laat ons weten dat u uw bestelling annuleert en vermeld uw bestelnummer. Als uw artikel nog geen tijd heeft gehad om te worden verpakt en het magazijn te verlaten, wordt uw bestelling geannuleerd. We hebben een krediettermijn van ongeveer 7 werkdagen voor terugbetaling als uw bestelling al betaald is.
  • Als je artikel al is ingepakt en het magazijn heeft verlaten, kunnen we het helaas niet tegenhouden. Als je spijt hebt van je aankoop, volg dan de bovenstaande stappen om je artikel te retourneren.

Disclaimer:

  • Wij aanvaarden geen aansprakelijkheid voor gevolgschade die kan voortvloeien uit het product.
  • Wij zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen of fouten die het gevolg zijn van omstandigheden waarover het bedrijf geen controle heeft (overmacht). Deze omstandigheden kunnen bijvoorbeeld zijn een arbeidsconflict, brand, oorlog, een beslissing van de overheid of het niet leveren van een leverancier.
  • Bovendien wordt geen aansprakelijkheid aanvaard voor wijzigingen aan producten/productkenmerken die zijn gewijzigd door de respectieve leverancier en andere factoren buiten onze controle.
  • We behouden ons het recht voor voor eventuele typefouten op deze website en de uiteindelijke verkoop van producten. We kunnen niet garanderen dat de afbeeldingen het exacte uiterlijk van de producten weergeven. We doen altijd ons best om de producten zo correct mogelijk weer te geven, maar afhankelijk van de monitor, fotokwaliteit en resolutie kan er enig kleurverschil optreden.