Voorwaarden en informatie

Winkelen bij ons moet gemakkelijk zijn en ons belangrijkste doel is om tevreden klanten te hebben.

1. Over INF AB

  • We hebben ons hoofdkantoor in Höganäs. Het postadres is Lokegatan 5, 263 37 Höganäs, Sweden.
  • Als u contact met ons wilt opnemen, kunt u ons een e-mail sturen support@inf.se met uw zaak en contactgegevens, zullen we spoedig contact met u opnemen.

2. Commando

  • Als je je bestelling hebt afgerond, wordt er een orderbevestiging naar je e-mailadres gestuurd. In de bevestiging vind je alle informatie over de producten, de prijs, het factuur- en afleveradres.
  • Als er iets mis is met de orderbevestiging, neem dan contact met ons op via e-mail op support@inf.sezo snel mogelijk.

3. Levering

  • Onze normale levertijden zijn 1-3 dagen. AANDACHT! Bestellingen die in het weekend worden geplaatst, worden op zijn vroegst de volgende maandag verzonden.
  • Indien er vertragingen bij de levering optreden (zonder dat wij u op de hoogte stellen van een langere levertijd), dient u contact met ons op te nemen op het e-mailadres: support@inf.se .

4. Prijs

  • Alle prijzen in de winkel zijn vermeld in SEK en alle prijzen zijn inclusief 25% btw.
  • We behouden ons het recht voor om prijzen te wijzigen als gevolg van prijswijzigingen van leveranciers, drukfouten in de prijslijst en prijsonnauwkeurigheden als gevolg van onjuiste informatie en we behouden ons het recht voor om de prijs aan te passen .

5. Herroepingsrecht

  • Wanneer u producten van de website koopt, heeft u als klant een herroepingsrecht van 90 dagen vanaf het moment dat u een door u besteld product heeft ontvangen. Meer informatie over retourzendingen en klachten hier.

5.1 Bij het uitoefenen van uw herroepingsrecht:

  • Om uw herroepingsrecht uit te oefenen, kunt u ons een e-mail sturen op support@inf.se. Vermeld informatie zoals uw bestelnummer en het artikel/de artikelen die u wilt retourneren. U moet de producten onmiddellijk en uiterlijk binnen 90 dagen na kennisgeving van herroeping aan ons retourneren.

  • We sturen je een retourbon zodat je het product kunt retourneren. Vergeet niet om de retourzending goed te verpakken, aangezien u verantwoordelijk bent voor de levering en de staat van het product. Om het herroepingsrecht van toepassing te laten zijn, moet de retourzending binnen 90 dagen na ontvangst van het artikel worden verzonden. We bieden gratis retourneren aan, dus we dekken de verzendkosten.

  • Terugbetalingen worden op dezelfde manier uitgevoerd als bij uw betaling.

  • Belangrijk! Het product en de verpakking moeten in nieuwstaat verkeren wanneer je het artikel retourneert. We behouden ons het recht voor om een ​​bedrag af te trekken dat overeenkomt met de waardevermindering ten opzichte van de oorspronkelijke waarde van het product in geval van gebruikt of beschadigd product en verpakking.

5.2 Het herroepingsrecht is niet van toepassing indien:

  • Producten die om gezondheids- of hygiëneredenen zijn verzegeld (verzegeld) en waarvan de verzegeling (verzegeld) door u is verbroken.
  • Producten die het karakter hebben van verzegelde geluids- of beeldopnamen en waarvan u de verzegeling heeft verbroken.
  • Op maat gemaakt product, dat speciaal voor u is ontworpen of een duidelijk persoonlijk tintje heeft volgens uw wensen.
  • Diensten voltooid en waarvoor u bij aanvang van de dienst uitdrukkelijk toestemming hebt gegeven zonder herroepingsrecht.
  • Goederen die snel kunnen bederven, bijvoorbeeld voedsel.
  • Losse nummers van kranten of tijdschriften.

    Voor meer informatie over het wettelijke herroepingsrecht, zie hier

6. Claims en klachten

  • Wij inspecteren alle producten voordat ze naar u worden verzonden. Als het product bij aankomst nog steeds beschadigd of verkeerd verzonden is, verbinden wij ons ertoe, in overeenstemming met de huidige wetgeving inzake consumentenbescherming, om de fout gratis te herstellen.
  • Als u een defect aan uw artikel vindt, stuur ons dan een e-mail op support@inf.se zodra u het defect ontdekt. Zie hieronder meer informatie over hoe u dit kunt doen.

6.1 Hoe ga ik verder met een claim?

  • Meld uw klacht alstublieft aansupport@inf.se waar u vermeld uw bestelnummer, een beschrijving van de fout en of u een terugbetaling of een nieuw product wilt ontvangen.
  • Als we het defect niet kunnen verhelpen of een vergelijkbaar product kunnen leveren, zullen we u het defecte product terugbetalen in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving inzake consumentenbescherming. Wij zijn verantwoordelijk voor de retourzending in het geval van goedgekeurde claims.
  • We behouden ons het recht voor om een ​​claim te weigeren als blijkt dat het product niet defect is in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving inzake consumentenbescherming. Bij een klacht volgen wij de richtlijnen van de Algemene Geschillencommissie, zie arn.se.

7. Beperking van aansprakelijkheid

  • Wij aanvaarden geen aansprakelijkheid voor gevolgschade die kan voortvloeien uit het product.
  • Wij accepteren geen verantwoordelijkheid voor vertragingen/fouten die het gevolg zijn van omstandigheden waarover het bedrijf geen controle heeft (overmacht). Deze omstandigheden kunnen bijvoorbeeld zijn een arbeidsconflict, brand, oorlog, beslissing van de overheid, verminderde of niet bestaande levering door de leverancier.
  • Bovendien wordt geen aansprakelijkheid aanvaard voor wijzigingen aan producten/productkenmerken die zijn gewijzigd door de respectieve leverancier en andere factoren buiten onze controle.

Meer informatie over retourzendingen en klachten hier

8. Productinformatie

  • We behouden ons het recht voor voor eventuele typefouten op deze website en de uiteindelijke verkoop van producten. We kunnen niet garanderen dat de afbeeldingen het exacte uiterlijk van de producten weergeven, aangezien er kleurverschillen kunnen optreden, afhankelijk van de monitor, fotokwaliteit en resolutie. We proberen de producten altijd zo correct mogelijk weer te geven.

9. Informatie over cookies

  • Volgens de Wet elektronische informatie moeten bezoekers van een website om privacyredenen geïnformeerd worden dat er cookies worden gebruikt. De informatie in de cookie kan worden gebruikt om de navigatie van een gebruiker te volgen. Een cookie is een klein tekstbestand dat de website die u bezoekt vraagt ​​om op uw computer te worden opgeslagen om u toegang te geven tot verschillende functies. Het is mogelijk om uw browser zo in te stellen dat deze cookies automatisch weigert. Meer informatie is te vinden op de website van de Zweedse post- en telecommunicatieautoriteit.

10. Persoonsgegevens

  • Door te kopen bij INF Company AB, gaat u akkoord met ons gegevensbeschermingsbeleid en onze verwerking van uw persoonlijke gegevens. Wij beschermen uw privacy en verzamelen niet meer informatie dan nodig is om uw bestelling te verwerken. Wij verkopen of geven uw gegevens nooit zonder wettelijke grondslag door aan derden.
  • INF Company AB is verantwoordelijk voor de verwerking van persoonsgegevens die u als klant aan ons verstrekt. Uw persoonlijke gegevens worden door ons verwerkt om uw bestelling te kunnen verwerken en in gevallen waarin u nieuwsbrieven of promotionele aanbiedingen hebt aangevraagd - om marketing op uw individuele behoeften af ​​te stemmen.

De onderstaande informatie is een samenvatting van hoe wij, in overeenstemming met verordening inzake gegevensbescherming (AVG) bewaart en verwerkt uw gegevens.

10.1 Wat zijn persoonsgegevens?

  • Persoonsgegevens zijn alle gegevens die direct of indirect herleidbaar zijn tot een natuurlijke persoon.

10.2 Welke gegevens slaan we op?

  • Om uw bestelling te verwerken en vragen met betrekking tot uw bestelling te beantwoorden (klantenservice), leggen wij uw voor- en achternaam, adres, telefoonnummer, e-mail, IP-adres en aankoopgeschiedenis.
  • Uw gegevens worden bewaard zolang wij een wettelijke grondslag hebben om uw gegevens te verwerken, bijvoorbeeld om te voldoen aan de overeenkomst tussen ons of om te voldoen aan een wettelijke verplichting bijvoorbeeld naar het boekhoudrecht.

10.3 Wettelijke basis

  • In het kader van een aankoop worden uw persoonsgegevens verwerkt om de overeenkomst met u te sluiten.
    Soortgelijke marketing, campagnes en mailings vinden plaats met uw toestemming.

10.4 Welke informatie wordt gedeeld en met welk doel?

10.4.1 Betalingsprovider

  • Bij het doen van aankopen wordt informatie gedeeld met onze betalingsprovider. Wat wordt opgeslagen is voornaam, achternaam, adres, e-mailadres en telefoonnummer. Als u ervoor kiest om op factuur te betalen, wordt ook het BSN-nummer geregistreerd bij de betalingsprovider. De gegevens worden vastgelegd om de aankoop te kunnen afronden en partijen te beschermen tegen fraude.
  • De betalingsproviders (betalingsdiensten) die we gebruiken zijn: Klarna.

10.4.2 Rederij

  • Om uw bestellingen te kunnen leveren en ons contract na te komen, moeten we specifieke informatie delen met het transportbedrijf. Wat wordt gedeeld met de rederij is de voornaam, achternaam en adres voor bezorging. E-mailadres en/of mobiel telefoonnummer kunnen ook ter kennisgeving worden gedeeld met het transportbedrijf.
  • De rederijen waarmee we samenwerken zijn: Postnord, DHL, CityMail.

10.4.3 Bulletin

  • Als u ervoor heeft gekozen om u te abonneren op onze nieuwsbrief, worden uw voornaam, achternaam en e-mailadres gedeeld met onze nieuwsbriefaanbieder. Dit is zodat we u op de hoogte kunnen houden van informatie en aanbiedingen voor marketingdoeleinden.
  • We gebruiken MailChimp om nieuwsbrieven te versturen.

10.5 Toegangsrecht

  • Je hebt het recht om uittreksels te ontvangen van alle informatie die we over je hebben. Uittreksels worden elektronisch geleverd in een leesbaar formaat.

10.6 Recht op rectificatie

  • Je hebt het recht om ons te vragen onjuiste informatie bij te werken of onvolledige informatie aan te vullen.

10.7 Het recht om vergeten te worden

  • U kunt op elk moment verzoeken om verwijdering van gegevens over u. Er zijn weinig uitzonderingen op het recht op wissen, bijvoorbeeld als het moet worden bewaard omdat we moeten voldoen aan een wettelijke verplichting (bijvoorbeeld op grond van het boekhoudrecht).

10.8 Functionaris voor gegevensbescherming

  • INF Company AB is verantwoordelijk voor de opslag en verwerking van persoonsgegevens in de webwinkel en ziet erop toe dat de regels worden nageleefd.</li >

10.9 Hoe we uw persoonlijke gegevens beschermen

  • We gebruiken industriestandaarden zoals SSL/TLS en one-way hashing-algoritmen om gevoelige informatie zoals persoonlijke gegevens en wachtwoorden veilig op te slaan, te verwerken en te communiceren.

10.10 Cookies

  • Cookies zijn kleine tekstbestanden die op uw computer of mobiele apparaat worden opgeslagen en van daaruit worden opgehaald bij volgende bezoeken aan de betreffende website. Ze geven ons informatie over hoe u onze site gebruikt en helpen ons een betere functionaliteit van onze site te bieden. Als je gebruik maakt van onze diensten, gaan we er vanuit dat je akkoord gaat met het gebruik van cookies. Via de browser kunt u cookies eenvoudig van uw computer of mobiele apparaat verwijderen. Om te weten te komen hoe u cookies kunt beheren en verwijderen, gaat u naar de "Help"-optie van uw browser. U kunt ervoor kiezen om cookies uit te schakelen of een melding te ontvangen elke keer dat er een nieuwe cookie naar uw computer of mobiele apparaat wordt verzonden. Houd er rekening mee dat als u ervoor kiest om cookies uit te schakelen, u mogelijk niet alle functies van onze website kunt gebruiken.

11. Wijzigingen in de Algemene voorwaarden

  • We behouden ons het recht voor om de algemene voorwaarden op elk moment te wijzigen. Wijzigingen in de Voorwaarden zullen online op de Website worden geplaatst. De gewijzigde voorwaarden worden beschouwd als aanvaard in het kader van bestellingen of bezoeken aan de website.

12. Procesvoering en rechtsverkiezing

  • In het geval dat een geschil niet kan worden opgelost in overeenstemming met de klantenservice van het bedrijf en de klant, kunt u als klant contact opnemen met de Allmänna Reklamationsnämnden, zie arn.se. Voor inwoners van een ander EU-land dan Zweden kunnen klachten online worden ingediend via het platform voor geschillenbeslechting van de Europese Commissie, zie http://ec.europa.eu/consumers/odr
  • In het geval van een geschil volgen we de beslissing van de NRA of de overeenkomstige instantie voor geschillenbeslechting.
  • Geschillen met betrekking tot de interpretatie of toepassing van deze algemene voorwaarden zullen worden geïnterpreteerd in overeenstemming met de Zweedse wetgeving.

INF Company AB

Lokegatan 5

263 37 Höganäs

Organisatienummer: 5567059349